مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 15:052017-12-12اقتصادي

خوش حساب های مالیاتی جریمه می شوند!/ افزایش فشارها بر حقوق بگیران + جدول


بنابراین اگر تصمیم دولت مبنی بر عدم افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال 97 از سوی نمایندگان مجلس نیز به تایید برسد، به معنای فشار بیشتر دولت بر اقشار حقوق بگیر جامعه برای اخذ مالیات و جبران کسری درآمدی خود است؛ - دولت در لایحه بودجه سال 97 تصمیم گرفته تا سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران را افزایش ندهد و میزان معافیت مالیاتی حقوق به میزان 2 میلیون تومان ماهیانه سال جاری باقی بماند.

به بیان ساده تر، دولت در نظر دارد تا با وجود افزایش احتمالی 10 درصدی حقوق ها در سال آینده، نه تنها چیزی بر سقف معافیت مالیاتی گروه های حقوق بگیر نیفزاید، بلکه به نحوی مالیات بیشتری از آنها دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آنطور که محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اینباره گفته است: در بودجه سال 97 تصمیمی برای افزایش ضرایب مالیاتی وجود ندارد و با توجه به تورم 9 درصدی، مالیات به قیمت واقعی محاسبه شده و هیچ افزایشی نیافته است.

نوبخت همچنین گفته که معافیت های مالیاتی در بودجه سال آینده همچون امسال در نظر گرفته شده است.

بنابراین اگر تصمیم دولت مبنی بر عدم افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال 97 از سوی نمایندگان مجلس نیز به تایید برسد، به معنای فشار بیشتر دولت بر اقشار حقوق بگیر جامعه برای اخذ مالیات و جبران کسری درآمدی خود است؛ اقدامی که در یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش حساب های مالیاتی جریمه می شوند!/ افزایش فشارها بر حقوق بگیران + جدول

خوش حساب های مالیاتی جریمه می شوند!/ افزایش فشارها بر حقوق بگیران + جدول