مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 14:402017-12-12اجتماعي

آغاز پروژه نجات بخشی خانه تاریخی کلانتر تبریز


مدیر کل میراث فرهنگی آستان آذربایجان شرقی از آغاز پروژه نجات بخشی و رفع خطر خانه تاریخی ثبتی کلانتر تبریز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان طی روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی آبدار در بازدید از محوطه تاریخی خانه کلانتر تبریز با اعلام این خبر عنوان کرد: عملیات استحکام بخش و ایستایی این مجموعه تاریخی با نظارت گروه فنی میراث فرهنگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش وارد مرحله عملیاتی می شود.

وی گفت: برآورد ریالی و برنامه عملیات مرمت و احیا خانه تاریخی، ثبتی کلانتر توسط اداره کل میراث فرهنگی استان ارائه می شود.

در سال 97 عملیات مرمتی این مجموعه تاریخی با نظارت میراث فرهنگی و تامین اعتبار لازم از سوی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش در راستای صیانت از میراث فرهنگی و توسعه خدمات گردشگری گفت: اقدامات ارزشمندی که در زمینه اسکان میهمانان در قالب ستادهای اسکان فرهنگیان، ساماندهی و بهسازی باغ فتح آباد و نیز مرمت دبیرستان فردوسی و محوطه موزه قاجار صورت گرفته است که شایسته قدردانی است و در زمینه خانه کلانتر نیز با هم افزایی موجود در این راستا اقدامات لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه نجات بخشی خانه تاریخی کلانتر تبریز

آغاز پروژه نجات بخشی خانه تاریخی کلانتر تبریز