مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 13:512017-12-12حوادث

فرمانده انتظامی البرز خبر داد کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش/ 3 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" در کرج، سردار عباسعلی محمدیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت: طی سه روز گذشته محموله ای مواد مخدر سنتی حاوی 300 کیلوگرم تریاک و حشیش توسط نیروهای پلیس کشف شد.

وی افزود: مواد کشف شده از جاسازی پیچیده برخوردار بود که از شرق کشور به استان البرز وارد شده است، این کشفیات به مرحله توزیع و مصرف نرسیده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در پی این کشفیات یک نفر دستگیر شده است و دو همکار دیگر نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند، پیگیری برای دستگیری سایر همکاران ادامه دارد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متلاشی شدن شبکه جاعلان توسط نیروهای پلیس استان البرز، تصریح کرد: این افراد با جعل اسناد و مدار از طریق چند دفترخانه رسمی توسط عوامل خود قصد برداشت یک میلیارد تومان را داشتند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: طی انهدام این شبکه، یک گروه 21 نفره دستگیر شدند، در این میان هشت نفر دارای سابقه کیفری مرتبط بوده اند که بی شک در خارج از استان هم فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی البرز خبر داد کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش/ 3 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز خبر داد کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش/ 3 نفر دستگیر شدند