مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 12:002017-12-12سياسي

نماینده تاکستان: استکبار جهانی قصد نسل کشی مسلمانان را دارد


نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استکبار با دنیای اسلام ستیز دارد، گفت: این مساله هم زنگ بیدارباشی است که استکبار جهانی قصد نسل کشی مسلمانان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن طاهرخانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: اخیرا با حرکت گستاخانه ترامپ، بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام شد.

در این مقطع حساس و مسائل واقع شده در عرصه بین الملل فرمایشات رهبری در باب وحدت عینیت بیشتری به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: اتحاد استکبار صرفا برای فلسطین اشغالی نیست، بلکه نسل کشی مسلمانان امری متداول در میان استکبارخواهان جهان است، آنچه در ادوار گذشته در شبه جزیره بالکان پیش آمد، کشتار مسلمانان در کوزوو و امروز هم کشتار مسلمانان در میانمار و سایر نقاط دنیا نمونه هایی از آن است.

این نماینده مجلس افزود: مقابله با مسلمانان یک روند استکباری است که در عرصه بین المللی ایجاد شده اما آنچه قابل توجه است عینیت بخشی به فرمایشات امام(ره) و رهبری در انسجام امت واحده اسلامی است، آنجا که منافع استکبار مطرح باشد، اهل تسنن و اهل شیعه نمی شناسد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس خاطرنشان کرد: استکبار با دنیای اسلام ستیز دارد، می طلبد که بیدار باشیم و این مساله هم زنگ بیدارباشی است که استکبار جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تاکستان: استکبار جهانی قصد نسل کشی مسلمانان را دارد

نماینده تاکستان: استکبار جهانی قصد نسل کشی مسلمانان را دارد