مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:552017-12-12سياسي

نماینده اردبیل: در لایحه بودجه 97 نحوه برخورد با مدیران ناکارآمد مشخص نیست


علما و بزرگان کشورهای اسلامی را چه شده که در هفته وحدت به دلیل عدم وحدت بین کشورهای اسلامی، قدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی معرفی می شود؟ - نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: علما و بزرگان کشورهای اسلامی را چه شده که در هفته وحدت به دلیل عدم وحدت بین کشورهای اسلامی، قدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی معرفی می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کریمی در نطق میان دستور امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام نابخرادانه رییس جمهور آمریکا مصداق مثلی است که می گوید "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد".

یعنی این تصمیم می تواند نقطه عطفی در تاریخ اسلام و مسلمانان شود.

وی افزود: این اقدام باطن و حقیقت استراتژی و سیاست های اتخاذی لابی های صهیونیستی در کنگره آمریکا را آشکارتر می کند و فرصتی است تا برخی کشورهای منطقه از بده بستان های نهان و آشکار دست کشیده و به قبله اول مسلمانان توجه کنند و اجازه ندهند مکان مقدسی که به مسلمانان تعلق دارد، در سلطه و تصرف رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش تنظیم و تدوین بودجه 97 بر مبنای ارزیابی عملکرد را اقدامی کارشناسی دانست و افزود: این اقدام دولت می تواند به شکلی در توسعه کشور کارساز باشد اما در این لایحه به نکاتی چون فقدان شاخص های عملکرد دستگاه های اجرایی، دیده نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردبیل: در لایحه بودجه 97 نحوه برخورد با مدیران ناکارآمد مشخص نیست

نماینده اردبیل: در لایحه بودجه 97 نحوه برخورد با مدیران ناکارآمد مشخص نیست