مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:362017-12-12فرهنگي

دو فیلم ایرانی از جشنواره مونترال جایزه گرفتند


فیلم کوپال در سومین جشنواره فیلم های مستقل مونترال جایزه بزرگ بهترین فیلم را کسب کرد و جایزه بهترین فیلم کوتاه نیز به یک اثر ایرانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، فیلم کوپال در سومین جشنواره فیلم های مستقل مونترال جایزه بزرگ بهترین فیلم را کسب کرد و جایزه بهترین فیلم کوتاه نیز به یک اثر ایرانی رسید.

فیلم سینمایی کوپال به کارگردانی و نویسندگی کاظم ملایی در سی امین حضور بین المللی خود توانست برای هفتمین بار عنوان بهترین فیلم را بدست آورد و این بار در سومین جشنواره فیلم های مستقل مونترال کانادا، جایزه بزرگ بهترین فیلم بخش بین الملل را کسب کند.

داستان این فیلم درباره یک شکارکُش و تاکسیدرمیست به نام احمد کوپال است که دقیقا قبل از تحویل سال نو با چالشی سخت در زندگی شخصی اش مواجه می شود.

همچنین فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد از سامان حسین پور در بخش بین الملل فیلم کوتاه جایزه بهترین فیلم را ازآن خود کرد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a2pi15 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فیلم ایرانی از جشنواره مونترال جایزه گرفتند

دو فیلم ایرانی از جشنواره مونترال جایزه گرفتند