مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:302017-12-12فرهنگي

«اجاق سرد» در موزه هنرهای معاصر


مجموعه عکس های مرتضی پورصمدی در دو جلد با نام «اجاق سرد» که پنجشنبه 23 آذرماه ساعت 16در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می شود.

- مجموعه عکس های مرتضی پورصمدی در دو جلد با نام اجاق سرد که پنجشنبه 23 آذرماه ساعت 16در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، مجموعه 2 جلدی کتاب اجاق سرد دفتر اول از دور و دفتر دوم از نزدیک در 500 صفحه سیاه و سفید و نزدیک به 500 قطعه تصاویر درخشان،گزیده ای است از میان 4 هزار عکس که حاصل بیش از 40 سال تلاش و نگاه جست و جوگرانه مرتضی پور صمدی عکاس و مدیرفیلم برداری است.

این مجموعه 2 جلدی توسط انتشارات ویژه نگار منتشر شده است که در جلد اول با مقدمه ای بر زندگی عشایری(سیدمحمد صدرهاشمی نژاد بنیانگذار بانک اقتصاد نوین)، یادداشتی از گری لوییس(هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری ایران)، اجاق سرد(یادداشتی از مرتضی پور صمدی به همراه توضیحات و توصیفات متن )، زیستگاه زمستانی، بلایای طبیعی، سوگ ، کوچ، اطراق، کاروتلاش، زندگی،آموزش ، شادمانی و .

چاپ شده است.

همچنین در جلد دوم روایتی دیگر از زندگی (یادداشتی از زنده یاد بهمن جلالی) ایل های بختیاری، قشقایی، شاهسون، کرد و ترکاشوند،عرب، ترکمن، بلوچ، لر و لک،جازموریان،طایفه ی محمد رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اجاق سرد» در موزه هنرهای معاصر

«اجاق سرد» در موزه هنرهای معاصر