مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:252017-12-12سياسي

چه کسانی سال آینده یارانه می گیرند؟


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه بالغ بر50درصد جمعیت ایران در سال97 یارانه نقدی دریافت می کنند،گفت:منابع حاصل از قطع یارانه دهک های ثروتمند صرف اشتغال جوانان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص وضعیت یارانه بگیران در سال آینده گفت:جمعیت یارانه بگیر کشور در حال حاضر حدود 76میلیون نفر است که این میزان جمعیت یارانه بگیر به این معنی نیست یارانه ها بصورت هدفمند پرداخت نمی شود و تبعیض در این رابطه وجود دارد چرا که نمی شود به تمامی مردم به یک میزان یارانه پرداخت کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت در بودجه سال 97 مقرر کرده که به 41 میلیون و 800هزار نفر یارانه نقدی پرداخت کند و به عبارتی نمی توان گفت بیش از حدود 42 میلیون نفر نیازمند دریافت یارانه نقدی در کشور وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی افزود:در سال آینده تقریبا به همه کسانی که واجد دریافت یارانه نقدی هستند، یارانه نقدی پرداخت می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد:دولت در بودجه سال آینده به 4/7 میلیون نفر افراد مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) که شامل 3/9میلیون نفر مستمری بگیر و 800 هزار نفر مددجوی موردی و پشت نوبتی می شود یارانه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی سال آینده یارانه می گیرند؟

چه کسانی سال آینده یارانه می گیرند؟