مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:052017-12-12بين الملل

ترامپ: حملات هوایی آمریکا علیه نیروهای دولتی سوریه "قانونی" بود!


رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، واشنگتن به عنوان بخشی از کمپین نظامی ائتلاف ضد داعش حملات "قانونی" را علیه نیروهای دولت سوریه و نیروهای حامی دولت انجام داده است! - ترامپ: حملات هوایی آمریکا علیه نیروهای دولتی سوریه "قانونی" بود! رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، واشنگتن به عنوان بخشی از کمپین نظامی ائتلاف ضد داعش حملات "قانونی" را علیه نیروهای دولت سوریه و نیروهای حامی دولت انجام داده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در نامه ای به کنگره کشورش نوشت، از زمان آخرین گزارش دوره ای نیروهای مسلح آمریکا که در کمپین ضد داعش که در سوریه شرکت دارند تعداد محدودی حملات هوایی علیه نیروهای دولت سوریه و نیروهای حامی آن انجام داده اند.

وی افزود: این حملات اقداماتی "قانونی برای مقابله با تهدید قریب الوقوع علیه آمریکا و نیروهای ائتلافی شرکت کننده در این کمپین" بودند.

ائتلاف ضد داعش که متشکل است از بیش از 70 کشور، حملات هوایی و توپخانه ای را علیه تروریست های داعش در عراق و سوریه انجام داده است.

این حملات هوایی در عراق با حمایت دولت این کشور صورت گرفته اند اما حملات هوایی در سوریه هیچگونه مجوزی از سوی دولت دمشق و شورای امنیت سازمان ملل ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حملات هوایی آمریکا علیه نیروهای دولتی سوریه "قانونی" بود!

ترامپ: حملات هوایی آمریکا علیه نیروهای دولتی سوریه "قانونی" بود!