مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 10:502017-12-12حوادث

دختری که کلیه اش را به حراج گذاشت


دنیا یک دختر 28 ساله است که بر خلاف سایر هم سالانش به جای فکر کردن به ادامه تحصیل ، داشتن یک شغل مناسب کلاس های تفریحی و آموزشی ، ازدواج و .

راهی جز فروش یکی از کلیه هایش و بخشی از کبدش بر سر راه خود نمی بیند.

گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ دنیا فرزند طلاق است، پدر و مادر او حدود 15 سال است که از یکدیگر جدا شده اند و با اینکه پدرش یکی از املاکی های بسیار معروف و پردرآمد نیشابور است اما به دلیل اینکه در زمان طلاق، مادرش سرپرستی فرزندانش را قبول کرده، پدرش هیچ گونه کمک نقدی و غیرنقدی به آنها نمی کند.

از طرف دیگر، مادر دنیا برای امرار معاش و گذران زندگی، کارگر یکی از کارخانه های تولید فرآورده های مواد لبنی در نیشابور است و در بهترین حالت ماهانه حدود 820 هزار تومان حقوق می گیرد؛ البته ترس بیکاری و اخراج، همیشه بالای سر این کارگران سرگردان است.

دنیا به همراه مادر و چهار خواهر کوچکترش زندگی می کند و یک خواهر و دو برادر او ازدواج کرده و از آنها جدا شده اند که متاسفانه آنها نیز اوضاع مالی مناسبی ندارند و نمی توانند به مادر و خواهرانشان کمکی داشته باشند.

او و مادرش تاکنون توانسته اند 6.

5 میلیون تومان از اطرافیانشان قرض بگیرند تا خانه کوچکی را اجاره کنند اما این پول آنقدر اندک است که کفاف اجاره بها را نمی دهد و آنها مجبور شده اند هر چه داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که کلیه اش را به حراج گذاشت

دختری که کلیه اش را به حراج گذاشت