مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 09:402017-12-12فناوري

قابلیت جدید گوگل مپ برای اتوبوس و متروسواران


گوگل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت جدیدی را به سرویس گوگل مپ بیفزاید که به کاربرانی که از مترو یا اتوبوس استفاده می کنند، رسیدن به مقصد را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، اگر شما هم جز آن دسته از کاربران و افرادی باشید که از سرویس گوگل مپ به منظور یافتن اماکن مختلف در شهر استفاده می کنید، قابلیت جدید گوگل برایتان می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

کاربرانی که با استفاده از مترو یا اتوبوس به یک شهر یا منطقه جدید و ناشناس سفر می کنند، برای آنکه راه را گم نکنند و دقیقا در منطقه یا شهر مورد نظر پیاده شوند، قابلیت جدید گوگل مپ به آنها این اجازه را می دهد تا از رسیدن به مقصد مورد نظر با خبر شوند و دقیقا در ایستگاه اتوبوس یا مترو آنجا پیاده شوند.

گوگل که قرار است به زودی این قابلیت جدید و شگفت انگیز را به سرویس نقشه خود یعنی گوگل مپ اضافه کند، برآورد کرده است که بسیاری از کاربران همیشگی گوگل مپ بخصوص کسانی که از اتوبوس و مترو برای سفر به مناطق یا شهرهای جدید استفاده می کنند، از این قابلیت و امکان جدید استقبال بی نظیری خواهند کرد.

بر اساس گزارشی از وب سایت تک کرانچ، هم اکنون گوگل در حال کار بر روی نسخه به روزرسانی سرویس گوگل مپ است که شامل قابلیت جدید اعلان رسیدن به مقصد مورد نظر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت جدید گوگل مپ برای اتوبوس و متروسواران

قابلیت جدید گوگل مپ برای اتوبوس و متروسواران