مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 09:352017-12-12سياسي

یزد میزبان اولین همایش تخصصی مدیریت آب در مناطق خشک


عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به بحرانی بودن شرایط استان یزد در بحث منابع آبی به ویژه منابع زیرزمینی، گفت: اولین همایش تخصصی مدیریت آب در مناطق خشک در دانشگاه یزد برگزار می شود.

- حسین ملکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که مدیریت منابع زیرزمینی یکی از ضرورت های برنامه ریزی و اجرای در استان یزد است، اظهار کرد: در حال حاضر استان یزد در حال سپری کردن شرایطی بحرانی در مقوله آب و منابع زیرزمینی است.

وی با اشاره به این که زمان برگزاری اولین همایش تخصصی مدیریت آب در مناطق خشک 22 آذرماه در دانشگاه یزد تعیین شده است، افزود: هدف از برگزاری این همایش، بحث و هم اندیشی بین مسئولان اجرایی، کارشناسان و صاحب نظران پیرامون مسائل و مشکلات مهم آب در استان یزد بعنوان یکی از کم آب ترین مناطق کشور است.

دبیر این همایش تخصصی مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی ، مدیریت مصرف آب در بخش شرب و خانگی ، مدیریت مصرف آب در بخش صنعت و معدن و نیازهای اکولوژیک و زیست محیطی استان از منابع آب را از جمله محورهای تعیین شده برای این همایش تخصصی دانست و بیان کرد: ما امیدواریم تبادل نظر در مورد مدیریت صحیح مصرف آب، راهکارهای استفاده بهینه از منابع زیرزمینی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان اولین همایش تخصصی مدیریت آب در مناطق خشک

یزد میزبان اولین همایش تخصصی مدیریت آب در مناطق خشک