مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 07:402017-12-12سياسي

افزایش عوارض خروج از کشور عاقلانه نیست


نایب رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با انتقاد از افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه 97 گفت: به نظر می رسد افزایش عوارض با توجه به این که بسیاری از کشورها به دنبال حذف روادید هستند، - کار عاقلانه ای نیست.

قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه 97 گفت: متاسفانه عوارض خروج از کشور 3 برابر شده است در حالی که بسیاری از مردم برای تفریح به خارج از کشور نمی روند ممکن است سفرشان برای درمان، تحصیل و .

باشد، از این رو اگر یکدفعه چنین فشاری به مردم وارد شود می تواند در بحث ورود و خروج آسیب بزند.

نایب رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس تصریح کرد: به نظر می رسد این اندازه رشد عاقلانه نیست آن هم در شرایطی که تمام دنیا به دنبال این هستند که روادید را حذف کنند ما بخواهیم با افزایش عوارض نوعی سخت گیری داشته باشیم.

وی با بیان این که لایحه بودجه 97 تفاوت چندانی با بودجه 96 ندارد گفت: آنچه در لایحه بودجه 97 بسیار محسوس است نحوه قرار گرفتن ردیف ها است، به عنوان مثال در لایحه بودجه 96 در مباحث فرهنگی جدول 17 ای وجود داشت که خیلی پراکنده بود امسال این جدول حذف شده و به طور منظم در زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است که با این کار به دقت می توان دریافت که اعتبارات در کجا هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض خروج از کشور عاقلانه نیست

افزایش عوارض خروج از کشور عاقلانه نیست