مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 07:352017-12-12پزشكي

شایع ترین بیماری در مناطق زلزله زده کرمانشاه


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در مورد ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در طول هر هفته سه تیم از استان های مختلف در منطقه حضور می یابند و خدمات درمانی به زلزله زدگان ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن صفاریه در مورد ارائه خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: روز یکشنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر کردم و از مناطق جوانرود، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب بازدید کردم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در مورد خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: جمعیت هلال احمر بعد از گذشت پنج شش روز از حادثه بیمارستان RDH (سریع الاحداث) را در منطقه برپا کرد و خدمات بیمارستانی اورژانسی ارائه شد و پس از آن استراتژی ما به این سمت رفت که در روستاها حضور پیدا کنیم و نیروهای ما به اصطلاح به دهگردی پرداختند.

وی در مورد نحوه تامین نیروهای حاضر در منطقه گفت: ما به صورت هفتگی تیم ها را عوض می کنیم و در هر هفته سه تیم از سه استان در شهرهای جوانرود، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب حضور پیدا می کنند.

این تیم ها حدودا 25 نفره هستند که در بین آنها تخصص های مختلفی از جمله پزشک، پرستار، ماما، متخصصان تغذیه، بهداشت محیط و روان حضور دارند و خوشبختانه در حال حاضر شرایط در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین بیماری در مناطق زلزله زده کرمانشاه

شایع ترین بیماری در مناطق زلزله زده کرمانشاه