مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 07:252017-12-12اقتصادي

چلوکباب باکیفیت پرسی چند؟


" رییس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تاکید کرد قیمت حداقلی یک پرس چلوکباب با کیفیت مناسب حدود 15 تا 20 هزار تومان خواهد بود.

ناصر حسینی تبریزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روزهای گذشته اخباری مبنی بر تهیه کباب با منبع گوشت گیاهی منتشر شد که لازم است در این باره متذکر شویم گوشت گیاهی به هیچ عنوان به درد واحدهای صنف ما نمی خورد و در این واحدها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه چلوکباب و چلوخورش به طور دائم از سوی اتحادیه و بهداشت مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند، گفت: با توجه به نظارت های صورت گرفته برای واحدهای صنفی ما به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد که بخواهند غذایی با این شرایط تهیه کنند و به دست مردم برسانند.

رییس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش همچنین تاکید کرد: حتی می توانم قسم بخورم که چنین کبابی در واحدهای صنفی ما ارائه نمی شود و در 120 سالی که این بخش فعالیت صنفی دارد، هرگز چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

حسینی تبریزی افزود: زمانی که مردم نسبت به تهیه غذای ارزان قیمت اقدام می کنند، باید به کیفیت آن نیز توجه داشته باشند، چرا که سلامت آنها در معرض خطر قرار می گیرد.

اینکه کنجاله سویا و نشاسته با یکدیگر مخلوط شوند و به عنوان کباب به دست مردم برسند، موضوع عجیبی است؛ چرا که اصل کباب به منبع گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چلوکباب باکیفیت پرسی چند؟

چلوکباب باکیفیت پرسی چند؟