مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 06:552017-12-12بين الملل

ترامپ خواستار محدودیت های مهاجرتی سختگیرانه تر شد


رییس جمهور آمریکا و دستیاران وی در کاخ سفید در واکنش به حمله تروریستی روز دوشنبه در شهر نیویورک، خواستار وضع محدودیتهای مهاجرتی سختگیرانه تر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از یو اِس ای تودی، روز دوشنبه در پی بازداشت یک آمریکایی بنگلادشی تبار به اتهام مبادرت به یک حمله تروریستی در منهتن نیویورک، دونالد ترامپ و دستیاران وی در کاخ سفید خواستار وضع محدودیتهای مهاجرتی سختگیرانه تر شدند.

ترامپ در بیانیه ای مکتوب اعلام کرد: آمریکا باید سیستم مهاجرتی راحت و آسان گیر خود را تصحیح نماید؛ سیستمی که به شمار بسیاری از افراد خطرناک که سوابق آنها به دقت و به طور مناسب مورد بررسی قرار نمی گیرد، اجازه ورود به خاک آمریکا را می دهد .

پیش از این، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید گفته بود: ما باید از مرزهای خود محافظت کنیم، ما باید مطمئن شویم اشخاصی که وارد کشور ما می شوند به مردم ما آسیب نمی رسانند، و ما باید به سمت یک سیستم مهاجرتی شایسته محور حرکت کنیم .

گفتنی است که روز دوشنبه، پلیس نیویورک یک مرد 27 ساله را به اتهام منفجر کردن یک بمب دست ساز در یک ایستگاه مترو در مجاورت میدان تایمز این شهر بازداشت کرد.

فرد مظنون از سال 2011 در بروکلین زندگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خواستار محدودیت های مهاجرتی سختگیرانه تر شد

ترامپ خواستار محدودیت های مهاجرتی سختگیرانه تر شد