مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 04:352017-12-12سياسي

تشریح فعالیتها و برنامه های "رویان" از سوی رییس جدید پژوهشگاه


رییس پژوهشگاه رویان با تاکید بر ادامه فعالیت های پیشین پژوهشگاه رویان با قوت هر چه بیشتر، گفت: این پژوهشگاه در حال حاضر از موقعیت علمی خوبی برخوردار است.

- تشریح فعالیتها و برنامه های "رویان" از سوی رییس جدید پژوهشگاه رییس پژوهشگاه رویان با تاکید بر ادامه فعالیت های پیشین پژوهشگاه رویان با قوت هر چه بیشتر، گفت: این پژوهشگاه در حال حاضر از موقعیت علمی خوبی برخوردار است.

دکتر شاهوردی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت های پژوهشگاه رویان، اظهار کرد: این پژوهشگاه به عنوان نهاد حاصل از انقلاب، فعالیت های بسیار موثری در زمینه های علمی داشته و نهاد الگوسازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول 12 سالی که دکتر گورابی در شرایط سخت مسئولیت پژوهشگاه رویان را عهده دار شد، سعی و تلاش زیادی را برای سربلندی کشور و پژوهشگاه رویان انجام داد، گفت: دکتر کاظمی آشتیانی بعنوان بنیانگذار پژوهشگاه نیز در مسئولیت خود در پژوهشگاه رویان اهداف بلند و ایده های زیادی داشت که بخشی از این ایده ها در زمان مسئولیت وی محقق شد و قسمتی از آنها نیز اصلا شروع نشده بود و در این سال ها توسط دکتر گورابی به سرانجام رسید.

رییس پژوهشگاه رویان با اشاره به اینکه این پژوهشگاه در حال حاضر از موقعیت علمی خوبی برخوردار است، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیتها و برنامه های "رویان" از سوی رییس جدید پژوهشگاه

تشریح فعالیتها و برنامه های "رویان" از سوی رییس جدید پژوهشگاه