مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 22:552017-12-11بين الملل

وقاحت و بی شرمی نتانیاهو درباره قدس بی سابقه است


جنبش فتح با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اظهارات اخیر نتانیاهو در پاریس نشان دهنده وقاحت و بی شرمی بی سابقه رژیم اشغالگر قدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع ، جنبش فتح با صدور بیانیه ای به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به فرانسه سفر کرده بود واکنش نشان داده و اعلام کرد که این اظهارات هذیان گویی اسراییلی است.

نتانیاهو در نشست خبری مشترکی که با امانویل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در پاریس داشت ادعا کرد که قدس همانقدر پایتخت اسراییل است که پاریس پایتخت فرانسه و باید فلسطینی ها این واقعیت را بپذیرند تا روند ایجاد صلح سرعت پیدا کند.

فتح هم در پاسخ اعلام کرده که عواقب بدی در پی سیاست های اسراییل در خصوص قدس اشغالی گریبان این رژیم را خواهد گرفت و اظهارات نتانیاهو را در تضاد با قوانین بین المللی و توافق های صلح میان فلسطین و اسراییل دانست.

فتح تأکید کرد که این اظهارات نشان داده که این رژیم به دنبال حل سیاسی بر اساس راهکار دو دولت نیست و با وقاحت و بی شرمی بی سابقه برای خود حقوقی در نظر گرفته که قابل تصور نیست.

جنبش فتح از جامعه جهانی خواست که بر مواضع ثابت خود در خصوص قدس پافشاری کرده و اسراییل و ایالات متحده را وادار کنند تا پیش از آنکه دیر شود، از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقاحت و بی شرمی نتانیاهو درباره قدس بی سابقه است

وقاحت و بی شرمی نتانیاهو درباره قدس بی سابقه است