مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 22:552017-12-11بين الملل

نتانیاهو: شاید با کاستریکا یا یمن بتوان راهکار دو دولتی داشت!


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری در هواپیما پیش از بازگشت از اروپا درپاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا هنوز به راه حل دو دولتی پایبند است یاخیر گفت: - شاید این دولت در یمن یا کاستاریکا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایق پیش با شرکت در یک نشست خبری در هواپیما پیش از بازگشت از اروپا از دست ردّ بروکسل بر سینه این رژیم انتقاد و درباره سفر خود به مقر اتحادیه اروپا به اظهار نظر پرداخت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه آیا وی هنوز به راه حل دو دولتی پایبند مانده است یا خیر نیز گفت: شاید این دولت در یمن یا کاستاریکا باشد.

وی در واکنش به عدم پیروی اروپا از اقدام ترامپ درباره قدس نیز گفت: در حالیکه ترامپ با این کار واقعیتی را اعلام کرد، اروپا فلسطینیان را از بین برد.

نتانیاهو ضمن اعلام رایزنی وی با وزرای خارجه 28 کشور اروپایی در جریان سفر امروز به بروکسل، گفت که به اطلاع آن ها رسانده است که اکنون زمان خوبی برای مذاکرات واقع بینانه درباره آینده منطقه فرا رسیده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش هایی مبنی بر اینکه درگیری های کنونی در سرزمین های اشغالی در کانون مشکلات موجود در منطقه قرار دارند را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: شاید با کاستریکا یا یمن بتوان راهکار دو دولتی داشت!

نتانیاهو: شاید با کاستریکا یا یمن بتوان راهکار دو دولتی داشت!