مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 19:402017-12-11سياسي

چمر ان: هنوز به نتیجه انتخابات شورای شهر اعتراض دارم!


" رییس سابق شورای شهر تهران درباره ماجرای املاک نجومی گفت: سازمان بازرسی در حال پیگیری بوده و هنوز صحت آن را تأیید نکرده بود که موضوع مطرح شد چون باید ابتدا به ما نامه می نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مهدی چمران ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان اظهار داشت: برخی سئوال می کنند که چرا شهرداری تهران بدهی دارد درحالی که بدهکاری برای شهرداری ها طبیعی است و حتی دولت نیز به بانک ها بدهکار است.

وی افزود: در دوره ای که رییس شورای شهر تهران بودم، شهرداری برای تسریع در اجرای برخی طرح ها مانند ساخت پل ها پول قرض کرد تا این طرح ها در مدت زمان کمتر به بهره برداری رسیده و ارزان تر تمام شود.

چمران بیان کرد: طرح های بزرگی را با قرض گرفتن شروع کردیم که برخی از آن ها تمام شده و برخی در حال پایان است و شهرداری نزدیک به 14 هزار و 500 میلیارد تومان بابت آن ها بدهکار است که به تدریج پرداخت می شود و دست کم، 14 هزار و 500 میلیارد نیز از دولت طلب دارد که اگر پرداخت کند، شهرداری می تواند بدهی خود را یکجا تسویه کند.

رییس سابق شورای شهر تهران درباره ماجرای املاک نجومی نیز اعلام کرد: در همه ادارات مرسوم است که به کارمندان خانه داده شود، اما مسئله بر سر ارزان تر فروخته شدن آن ها بود و سازمان بازرسی در حال پیگیری بوده و هنوز صحت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمر ان: هنوز به نتیجه انتخابات شورای شهر اعتراض دارم!

چمر ان: هنوز به نتیجه انتخابات شورای شهر اعتراض دارم!