مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 18:052017-12-11فرهنگي

نامزدهای "مدال خوشیدی" معرفی شدند


پیام فروتن در آستانه ی برگزاری سومین مراسم اهدای "مدال خورشیدی" (خسرو خورشیدی) اظهار امیدواری کرد: طراحی صحنه در عرصه های مختلف سینما و تئاتر جدی گرفته شود.

- پیام فروتن در آستانه ی برگزاری سومین مراسم اهدای "مدال خورشیدی" (خسرو خورشیدی) اظهار امیدواری کرد: طراحی صحنه در عرصه های مختلف سینما و تئاتر جدی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست سومین دوره اهدا مدال خورشیدی (خسرو خورشیدی) با حضور پیام فروتن دبیر این دوره جشنواره، دوشنبه 20 آذر ماه در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

پیام فروتن درباره برگزاری مراسم اهدای مدال خورشیدی که به معرفی بهترین طراح صحنه اختصاص دارد و قرار است 25 آذر ماه برگزار شود، گفت: امسال سومین دوره ای است که مراسم اهدا مدال خورشیدی برگزار می شود، مراسمی که موسسه فرهنگی هنری "کارنامه" و دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران متولی و برگزار کننده آن هستند و همچون سال های گذشته این مراسم به دو بخش برگزاری سمینار و معرفی طراح صحنه برتر تقسیم می شود.

او ادامه داد: سمینار این دوره مدال خورشیدی که از امروز شروع شده، حول محور "تاریخ مبلمان و طراحی صحنه" است و تا روز شنبه هر روز از ساعت 12 الی 14 در دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی برگزار می شود و حضور در آن برای عموم مردم آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای "مدال خوشیدی" معرفی شدند

نامزدهای "مدال خوشیدی" معرفی شدند