مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-11اجتماعي

اقامتگاه های روستایی سمنان با معماری بومی در اولویت اعطای مجوز


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری سومین کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان سمنان خبرداد.

- در توانمندسازی مدیران اقامتگاه های بوم گردی سمنان مطرح شد: اقامتگاه های روستایی سمنان با معماری بومی در اولویت اعطای مجوز سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری سومین کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان سمنان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نسیبه همتی بااعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی دو روزه در اقامتگاه بوم گردی عمارت پدر سالار در روستای علی آباد شهرستان آرادان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه اقامتگاه های بوم گردی نقش مهمی در معیشت، اقتصاد و کسب و کار دارند، تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفیت فعالیت نیروی انسانی در حوزه گردشگری روستایی و میزبانی شایسته از گردشگران برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی از جمله فنون راهنمایی تور در گردشگری، برنامه ریزی و مدیریت مقاصد اکوتوریسم و گردشگری روستایی، بازاریابی در گردشگری روستایی و نقش بانوان در گردشگری روستایی با تاکید بر صنایع دستی آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های روستایی سمنان با معماری بومی در اولویت اعطای مجوز

اقامتگاه های روستایی سمنان با معماری بومی در اولویت اعطای مجوز