مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 14:402017-12-11ورزشي

داورزنی: یکماه دیگر از نسل جدید والیبال ایران رونمایی می کنیم


معنوی نژاد از بین نوجوانان علاقمند والیبال اصفهان انتخاب شد، امثال وی در اصفهان بسیار زیاد است که باید شناسایی و تربیت شوند.

- سرپرست فدراسیون والیبال گفت: معنوی نژاد از بین نوجوانان علاقمند والیبال اصفهان انتخاب شد، امثال وی در اصفهان بسیار زیاد است که باید شناسایی و تربیت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان، اظهار کرد: والیبال اصفهان همیشه در تیم های ملی دارای سهمیه های خوبی بوده است و توانسته بازیکنان بسیار خوبی معرفی کند، همگی باید کمک کنند تا اصفهان یک تیم توانمند در لیگ برتر داشته باشد.

حتی خوش بین ترین افراد هم بودن در جمع بزرگان والیبال را یک رؤیا می دانستند داورزنی با اشاره به موفقیت های والیبال ایران در عرصه جهانیث گفت: والیبال ایران در طی یک دهه گذشته توانسته موفقیت های بسیار خوبی در عرصه جهانی به دست آورد که در بین رشته های گروهی بی نظیر و کم نظیر است.

در حال حاضر والیبال ایران در سطحی حضور دارد که زمانی تصور آن هم غیرممکن بود.

این اتفاق زمانی رخ داد که همه افراد علاقه مند به والیبال، مربیان استان های مختلف، مدیران باشگاه، روسای هیئت های ورزشی و تمامی علاقمندان این رشته کمک کرده اند تا بتوانیم اتفاقی را رقم بزنیم که زمانی یک رؤیا بود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: یکماه دیگر از نسل جدید والیبال ایران رونمایی می کنیم

داورزنی: یکماه دیگر از نسل جدید والیبال ایران رونمایی می کنیم