مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 13:262017-12-11اقتصادي

همایش بین المللی روز بی طرفی در عشق آباد + تصاویر


همایش بین المللی روز بی طرفی ساعتی پیش در سالن کنفرانس دانشکده روابط بین المللی ترکمنستان با حضور وزرای خارجه این کشور، ازبکستان و معاونین وزرای خارجه کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق آباد، همایش بین المللی روز بین المللی روز بی طرفی ساعتی پیش در سالن کنفرانس دانشکده روابط بین المللی ترکمنستان با حضور وزرای خارجه این کشور، ازبکستان و معاونین وزرای خارجه کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان آغاز شد.

در آغاز این همایش رشید مرداف معاون رییس جمهور و وزیر امور خارجه ترکمنستان پیام قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور این کشور را تحت عنوان سیاست بی طرفی و دیپلماسی پیشگیرانه در روابط بین المللی قرائت کرد.

بردی محمداف در این پیام تصریح کرد: دولت ترکمنستان در حاشیه اصل بیطرفی خود چندین طرح بین المللی با موضوعات مختلف به خصوص در زمینه توسعه پایدار، حمل و نقل و ترانزیت بین المللی کالا، گسترش همکاری ها در حوزه انرژی و انتقال حامل های آن به بازارهای جهانی و موضوعات بشردوستانه به مجامع جهانی ارائه داده که با استقبال آنها روبه رو شده است.

وی افزود: به این ترتیب عشق آباد به مرکز بررسی راه حل های مسائل بین المللی و دیپلماسی و نیز محل برگزاری مذاکرات و همایش های بین المللی، منطقه و جهانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی روز بی طرفی در عشق آباد + تصاویر

همایش بین المللی روز بی طرفی در عشق آباد + تصاویر