مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 13:002017-12-11اقتصادي

یک قلم میوه و تره بار خارجی هم در بازارهای تهران وجود ندارد


دهمین جشنواره ارگانیک توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تربار شهرداری تهران با همکاری انجمن ارگانیک ایران از 22 آذرماه سال جاری کار خود را آغاز می کند.

- تمهیدات سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران برای شب یلدا یک قلم میوه و تره بار خارجی هم در بازارهای تهران وجود ندارد دهمین جشنواره ارگانیک توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تربار شهرداری تهران با همکاری انجمن ارگانیک ایران از 22 آذرماه سال جاری کار خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تربار شهرداری تهران در نشست خبری این جشنواره که امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: دهمین دوره جشنواره از روز چهارشنبه 22 آذرماه سال جاری به مدت 10 روز کار خود را در بوستان گفت وگو آغاز خواهد کرد.

وی افزود: هر ساله به دلیل استقبال مردم از این جشنواره مجبور بودیم چند روزی آن را تمدید کنیم اما امسال تصمیم گرفتیم که از ابتدا مدت برگزاری جشنواره را 10 روز اعلام کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران حضور دستگاه های ذی ربط در قالب نظارت بر رعایت استانداردها و همچنین کمیته پایش را از تفاوت های دهمین دوره جشنواره ارگانیک نسبت به دوره های قبل خواند و افزود: رعایت استانداردها در این دوره به صورت سختگیرانه مورد توجه قرار گرفته؛ چراکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلم میوه و تره بار خارجی هم در بازارهای تهران وجود ندارد

یک قلم میوه و تره بار خارجی هم در بازارهای تهران وجود ندارد