مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:102017-12-11اقتصادي

دولت درآمد نامبرینگ را 2 برابر کرد


دولت در بودجه سال آینده درآمد حاصل از شماره گذاری مخابرانی (نامبرینگ ) را 200 میلیارد تومان در نظر گرفته در حالی که سال گذشته در لایحه پیشنهادی دولت این میزان 100 میلیارد تومان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس دولت در بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 ، درآمد حاصل از شماره گذاری مخابرانی (نامبرینگ ) را 200 میلیارد تومان در نظر گرفته است.

در همین حال درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اپراتورها 5 هزار و 544 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از حق مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوزهای صادر شده توسط شورای عالی فضای مجازی 5 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از خدمات عمومی و اجرایی خدمات روستاdی 206 میلیارد تومان تعیین شده است.

درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ( دولتی و غیر دولتی) 230 میلیارد تومان ، درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به سازمان ها و دستگاه های عمومی و دولتی 125 میلیارد تومان و درآمد حاصل از 10 درصد فروش بازی های رایانه ای برخط و خارجی نیز در لایحه تقدیمی دولت 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت درآمد نامبرینگ را 2 برابر کرد

دولت درآمد نامبرینگ را 2 برابر کرد