مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-11بين الملل

فرودگاه پرث استرالیا هک شد


اطلاعات محرمانه سیستم های رایانه ای و سایبری فرودگاه پرث در استرالیا احتمالا توسط یک هکر ویتنامی هک شده و به سرقت رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت news nine، کوین براون - مدیر ارشد اجرایی فرودگاه پرث در استرالیا - در بیانیه ای عنوان کرد :" ما در سال گذشته میلادی 2016 که متوجه نفوذ یک هکر معروف ویتنامی به یکی از شبکه های فرودگاه شدیم، موضوع را سریعا به سازمان امنیت سایبری استرالیا و پلیس فدرال استرالیا مخابره کردیم ".

وی در ادامه افزود:"همکاری و تلاشهای بی وقفه این دو سازمان موجب شد تا مجرمان سایبری و منشا حملات سایبری و هک صورت گرفته به سرعت شناسایی شده و تحت پیگیری های قضایی قرار بگیرند".

وی بر این باور است که انگیزه و هدف مجرمان سایبری و هکرها دسترسی به اطلاعات کارت های اعتباری و بانکی مسافران و سایر کارمندان بوده است.

در حمله سایبری که در سال گذشته اتفاق افتاد، هیچ اطلاعات شخصی از مردم و مسافران نظیر اطلاعات بانکی و کارت های اعتباری آنها به سرقت نرفت و هکرها توانستند تنها به اسناد و مدارکی که در فرودگاه پرث استرالیا بایگانی شده و نگهداری می شد، دسترسی یابند.

از آن پس فرودگاه پرث تصمیم گرفت که به منظور ارتقای سیستم های امنیتی خود 2 میلیون دلار سرمایه گذاری و هزینه کند تا کمتر در معرض حملات سایبری و هک قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه پرث استرالیا هک شد

فرودگاه پرث استرالیا هک شد