مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 10:302017-12-11اجتماعي

گزارش ایسنا از وضعیت مراکز معاینه فنی تبریز در بحبوحه ی اجرای طرح «LEZ»


با توجه به سابقه ی آلودگی هوا در کلانشهرهایی چون تبریز، طرح «LEZ» یا کنترل آلودگی هوا در این شهرها اجرایی می شود که مهم ترین لازمه ی این طرح، داشتن برگه معاینه ی فنی خودروست و خودورهای فاقد معاینه فنی از تردد در هسته ی مرکزی شهر منع شده و در صورت تخلف نیز جریمه می شوند.

- گزارش ایسنا از وضعیت مراکز معاینه فنی تبریز در بحبوحه ی اجرای طرح LEZ با توجه به سابقه ی آلودگی هوا در کلانشهرهایی چون تبریز، طرح LEZ یا کنترل آلودگی هوا در این شهرها اجرایی می شود که مهم ترین لازمه ی این طرح، داشتن برگه معاینه ی فنی خودروست و خودورهای فاقد معاینه فنی از تردد در هسته ی مرکزی شهر منع شده و در صورت تخلف نیز جریمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در این رابطه به جریمه 50 هزار تومانی متخلفان اشاره می کند و می گوید: از آبان ماه به بعد و به ویژه در آذر ماه تهران و دیگر کلانشهرهای کشور شاهد وقوع پدیده وارونگی هوا هستند و میزان آلایندگی خودروها در این بازه زمانی سلامت شهروندان را با خطر جدی روبرو می کند.

بر همین اساس طرح LEZ یا کنترل آلودگی هوا به عنوان یک اقدام پیشگیرانه اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح LEZ برای کنترل آلودگی هوای تبریز از 15 آذرماه معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اهمیت اجرای طرحLEZ به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از وضعیت مراکز معاینه فنی تبریز در بحبوحه ی اجرای طرح «LEZ»

گزارش ایسنا از وضعیت مراکز معاینه فنی تبریز در بحبوحه ی اجرای طرح «LEZ»