مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 10:102017-12-11پزشكي

بخش های ارتوپدی و اورولوژی لرستان نیازمند پرستار مرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بخش های ارتوپدی و اورولوژی در بیماستارن‎های استان نیاز به پرستار مرد دارد.

- دکتر پیمان آسترکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در برخی بخش های مراکز درمانی و بیمارستانی با کمبود پرستار مرد مواجه ایم، اظهار کرد: محدودیت گرفتن پرستار مرد از جانب ما نیست چون تعداد این افراد نسبت به پرستار زن کمتر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تحصیل کرده های مرد رشته پرستاری کم است، اضافه کرد: هر چه پرستار مرد در خرم آباد وجود داشته برای مراکز درمانی و بیمارستانی خرم آباد بکار گرفته شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ما برای گرفتن پرستار در استان مطلوب است و مردها کمتر نسبت به گذشته به رشته پرستاری رغبت دارند، افزود: هم اکنون بخش ارتوپدی و اورولوژی مراکز درمانی و بیمارستانی نیاز به پرستار مرد دارد و البته آنچه که سبب کمبود نیرو باشد وجود ندارد.

آسترکی یادآور شد: بکارگیری پرستار تابع دستورالعمل های ابلاغی است و هم اکنون کار دانشجویی محدودتر شده و تعداد فارغ التحصیلان در خرم آباد و پلدختر نیاز ما را رفع می کند.

وی گفت: در ازنا و الیگودرز فارغ التحصیل پرستار نداریم و چنانچه پرستاری بومی باشد رغبت دارند در خارج از استان فعالیت کنند و به استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های ارتوپدی و اورولوژی لرستان نیازمند پرستار مرد

بخش های ارتوپدی و اورولوژی لرستان نیازمند پرستار مرد