مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 07:252017-12-11اقتصادي

مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی تولید و انتقال دانش و فناوری است


مسئولیت اجتماعی که برای جهاد دانشگاهی متصور هستیم تولید و انتقال دانش و فناوری است و خدمات متنوعی در راستای تحقق این مسئولیت با استفاده از تمامی ظرفیت ها در این نهاد به انجام می رسد.

- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: مسئولیت اجتماعی که برای جهاد دانشگاهی متصور هستیم تولید و انتقال دانش و فناوری است و خدمات متنوعی در راستای تحقق این مسئولیت با استفاده از تمامی ظرفیت ها در این نهاد به انجام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر سید سعید هاشمی در همایش "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" که به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پتروشیمی شازند برگزار شد، با اشاره به وابستگی 20 درصدی جهاد دانشگاهی به اعتبارات دولتی عنوان کرد: 80 درصد درآمدهای جهاد دانشگاهی از محل پژوهش ها و آموزش تامین می شود و وابستگی 20 درصدی این نهاد به اعتبارات دولتی مطلوب و قابل قبول است .

وی با تاکید بر کاربردی بودن پژوهش ها تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی که برای جهاد دانشگاهی متصور هستیم تولید و انتقال دانش و فناوری است و بر همین اساس مجموعه جهاد دانشگاهی کشور با برخورداری از 11 سازمان، 35 واحد استانی، 3 پژوهشگاه، 27 پژوهشکده، 21 مرکز رشد، 3 پارک علم و فناوری، 19 شرکت دانش بنیان و 3 خبرگزاری و 7 مرکز نسبت به انجام فعالیت های متنوع در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی تولید و انتقال دانش و فناوری است

مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی تولید و انتقال دانش و فناوری است