مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 05:212017-12-11بين الملل

یادداشت/ خطیب مسجدالاقصی باید منافع آمریکا در خاورمیانه تهدید شود


آمریکا و صهیونیست ها باید بدانند که تجاوز به بیت المقدس همانند حمله به مکه مکرمه و مدینه منوره است و مسلمانان چنین اقدامی را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در روزنامه جام جم نوشت: تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده برای انتقال سفارت آمریکا در اسراییل به بیت المقدس فاقد اعتبار و وجاهت قانونی و بین المللی است.

گذشته از آن، باید این نکته را روشن کنم که این قبیل سخنان و موضعگیری ها، تغییری در حقیقت و ماهیت اسلامی بیت المقدس ایجاد نمی کند.

این شهر و تمامی ابنیه تاریخی آن برای مسلمانان و فلسطینی ها قداست دارد و هر مسلمانی هم که نسبت به دین خود غیرت داشته باشد، هرگز چنین تصمیم اشغالگرانه ای را نمی پذیرد.

من به عنوان کسی که سال 1994 از سوی یاسر عرفات به عنوان مفتی اعظم بیت المقدس منصوب شدم و سال هاست که در مسجد الاقصی حضور دارم، از همه مسلمانان جهان می خواهم در مقابل تصمیم آمریکا سکوت نکنند.

ترامپ با اتخاذ چنین تصمیمی با آتش بازی کرده و حق مسلمانان و حتی مسیحیان بر بیت المقدس اشغالی را نادیده گرفته است.

او تنها به فکر ارضای لابی های صهیونیستی بوده و خواست آنها را به خواست یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان و بیش از دو میلیارد مسیحی ترجیح داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ خطیب مسجدالاقصی باید منافع آمریکا در خاورمیانه تهدید شود

یادداشت/ خطیب مسجدالاقصی باید منافع آمریکا در خاورمیانه تهدید شود