مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 19:512017-12-10سياسي

در جمع دانشجویان امیرکبیر پزشکیان: حرف های شعارگونه از ما مسئولان پذیرفته نمی شود


از ما به عنوان مسئولان کشور حرف های شعارگونه را نمی پذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.

وی در جمع این دانشجویان گفت: در جایی قرار گرفتیم که از ما به عنوان مسئولان کشور حرف های شعارگونه نمی پذیرند از این رو صحبت کردن با دانشجویان سخت است البته در قرآن کریم نیز آمده است هر کسی ادعایی بکند و بعد آن را رها سازد به جهت وعده های داده شده فتنه ایجاد می شود بنابراین باید به آنها پایبند باشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی مبارزات سخت در سال های پیش از انقلاب علیه ستم های آن زمان را یادآور شد و گفت: در آن زمان شعارهای برقراری عدالت، انصاف و حق را سر دادیم اما متأسفانه پس از گذشت حدود 40 سال نتوانستیم سربلند بیرون بیاییم.

در قرآن کریم در باب عدالت به ظهور پیامبران اشاره شده که برای هر امتی پیامبری فرستادند تا در نهایت عدالت برقرار شود اما هم اکنون در جامعه ما بی عدالتی از مهمترین مشکلات است.

وی در ادامه با بیان اینکه دوره ما و اقدامات انجام گرفته گذشته است، افزود: شما دانشجویان باید آینده کشور را اداره کنید لاجرم کشور در اختیار شما قرار می گیرد بنابراین ضمن آن که اعتراض می کنید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جمع دانشجویان امیرکبیر پزشکیان: حرف های شعارگونه از ما مسئولان پذیرفته نمی شود

در جمع دانشجویان امیرکبیر پزشکیان: حرف های شعارگونه از ما مسئولان پذیرفته نمی شود