مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 18:402017-12-10سياسي

فزایش سهمیه حج در سال آینده


رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از افزایش سهمیه حج طی سال آینده از 80 هزار به 100 هزار نفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه، با بیان اینکه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان همدان، وضعیت صدور ویزاهای غیررسمی توسط سفارت عراق بررسی شد، به وجود 30 دفتر خدماتی و زیارتی در استان و فعالیت چهار دفتر در ملایر اشاره و اظهار کرد: تلاش می کنیم هموطنان و هم استانی ها از طریق این دفاتر زیارتی بتوانند برای رفتن به عتبات عالیات ویزا بگیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در نشست اخیر که با حضور امام جمعه ملایر، محمدناصر نیک بخت استاندار همدان و شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار داشتیم، مطالبات و نیازهای جدی شهرستان ملایر در حوزه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: راه اندازی راه آهن ملایر به همدان و ملایر به تهران از مطالبات جدی ماست که از استاندار همدان قول گرفتیم جلسه ای را با وزیر راه تنظیم کند تا این دو مطالبه جدی شهرستان محقق شود .

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن ملایر- همدان از سال آیندهنماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های اخیر از طریق مدیرعامل راه آهن، ابرازامیدواری کرد: از سال 97 مسیر اجرای پروژه راه آهن ملایر به همدان و مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فزایش سهمیه حج در سال آینده

فزایش سهمیه حج در سال آینده