مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 18:402017-12-10سياسي

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم نامه


تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت در حاشیه همایش ملی "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" در پتروشیمی شازند به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت در حاشیه همایش ملی "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" در پتروشیمی شازند به امضا رسید.

دکتر سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: در راستای تعاملات علمی، آموزشی، پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت و با توجه به گستره جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزشی و پژوهشی در سراسر کشور، این تفاهم نامه بین حوزه مشاور اجتماعی وزارت نفت و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی منعقد شد.

وی استفاده از ظرفیت های متقابل در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: بر این اساس یک همکاری نظام یافته جهت اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی با وزارت نفت خواهیم داشت.

هاشمی، مدل سازی، استانداردسازی، بومی سازی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز و تولید منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز و انتشار کتب و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی را از جمله موارد آموزشی این تفاهم نامه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم نامه

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم نامه