مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 18:252017-12-10سياسي

افزایش سهمیه حج در سال آینده


" رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از افزایش سهمیه حج طی سال آینده از 80 هزار به 100 هزار نفر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان همدان، وضعیت صدور ویزاهای غیررسمی توسط سفارت عراق بررسی شد، به وجود 30 دفتر خدماتی و زیارتی در استان و فعالیت چهار دفتر در ملایر اشاره و اظهار کرد: تلاش می کنیم هموطنان و هم استانی ها از طریق این دفاتر زیارتی بتوانند برای رفتن به عتبات عالیات ویزا بگیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در نشست اخیر که با حضور امام جمعه ملایر، محمدناصر نیک بخت استاندار همدان و شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار داشتیم، مطالبات و نیازهای جدی شهرستان ملایر در حوزه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: راه اندازی راه آهن ملایر به همدان و ملایر به تهران از مطالبات جدی ماست که از استاندار همدان قول گرفتیم جلسه ای را با وزیر راه تنظیم کند تا این دو مطالبه جدی شهرستان محقق شود .

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن ملایر- همدان از سال آینده نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های اخیر از طریق مدیرعامل راه آهن، ابرازامیدواری کرد: از سال 97 مسیر اجرای پروژه راه آهن ملایر به همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه حج در سال آینده

افزایش سهمیه حج در سال آینده