مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-10اقتصادي

برنامه ریزی دولت برای تزریق 75 هزار میلیارد تومان به حمل و نقل ریلی


همان طور که از قبل مشخص بود دولت بار دیگر در بودجه سال 1397 نیز سهمی قابل توجه به توسعه حمل ونقل ریلی اختصاص داده و در لایحه سال 1397 نزدیک به 75 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری برای این حوزه تا پایان برنامه ششم توسعه در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اطلاعات ارائه شده در جدول بودجه عمرانی لایحه سال 1397 بیش از 40 پروژه توسعه حمل ونقل ریلی در نظر گرفته شده است که در این رابطه اتصال چند مرکز استان، توسعه و بهسازی خطوط فعلی و بهبود شرایط برخی از خطوط قدیمی در نظر گرفته شده است.

طبق براوردهای صورت گرفته تا پیش از آغاز برنامه پنجم توسعه حدود 4500 میلیارد تومان اعتبار به حمل و نقل ریلی اختصاص یافته است و در طول این برنامه نیز راه آهن بیش از 9000 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

صنعت ریلی در سال 96، 3500 میلیارد تومان اعتبار مصوب دریافت کرده و در سال 97، نیز حدودا 2000 میلیارد تومان بودجه خواهد داشت.

هچنین برنامه ریزی شده در طول زمان برنامه ششم توسعه تا پایان طرح های مدنظر حدود 75 هزار میلیارد تومان تزریق جدید به این بخش صورت خواهد گرفت.

اتصال اردبیل به شبکه ریلی، اتصال ایلام و چابهار به این شبکه، اتصال مرز دوغارون به شبکه و بهبود و ساخت خطوط دوم، سوم و چهارم در بعضی از حوزه ها بخش اصلی محور بودجه عمرانی توسعه حمل ونقل ریلی را تشکیل می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دولت برای تزریق 75 هزار میلیارد تومان به حمل و نقل ریلی

برنامه ریزی دولت برای تزریق 75 هزار میلیارد تومان به حمل و نقل ریلی