مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:102017-12-10دانش

تصمیمات ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر طرح های شکست خورده منطقه ای است


عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: تصمیمات ترامپ و از جمله تصمیم انتقال پایتخت که ترامپ قول آن را داده بود، اما با تأخیر و در شرایطی که داعش از بین رفته، - مطرح شده است، برای سرپوش گذاشتن بر طرح های شکست خورده دنیای استکبار در منطقه است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به دنبال اظهارات رییس جمهوری امریکا مبنی بر انتقال پایتخت جعلی رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس، جمعی از دانشجویان، اساتید دانشگاهی و جهادگران جهاد دانشگاهی استان ظهر امروز، 19 آذر مقابل مسجد حضرت قائم(عج) دانشگاه سیستان و بلوچستان تجمع کردند .

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تصمیمات نابخردانه ترامپ را محکوم و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان را اعلام کردند .

احمدعلی خسروی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، در این مراسم بیان کرد: سان تزو، استراتژیست چینی می گوید کسی که خود و دشمن اش را نشناسد، یک احمق بیش نیست و احمق همیشه شکست می خورد .

وی افزود: متأسفانه امروزه در محیط های علمی و دانشگاهی حرف هایی می شنویم که جای تعجب دارد.

عده ای می گویند تا دیروز برای دفاع از حرم می جنگیدیم، اما امروز حرم آزاد شده و داعش از بین رفته است، چرا باید مسأله سوریه و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر طرح های شکست خورده منطقه ای است

تصمیمات ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر طرح های شکست خورده منطقه ای است