مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:062017-12-10سياسي

توسط اداره کل بنیاد مسکن قزوین بیش از 12800 واحد شهری و روستایی کرمانشاه ارزیابی شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تا کنون 220 واحد از سوی این اداره کل آواربرداری شده و بیش از 3 هزار پرونده برای معرفی به بانک های عامل و دریافت تسهیلات تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ظهر امروز با آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین در ساختمان این اداره کل دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در این دیدار با اشاره به ارائه خدمات این اداره کل به زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: در این زمینه اداره کل بنیاد مسکن استان در منطقه گیلانغرب برای بازسازی 202 روستا و شهر را در این منطقه برعهده دارد.

محمد همتیان ادامه داد: 15 روستای بالای 50 درصد در منطقه گیلانغرب تخریب شده که اداره کل بنیاد مسکن انقلاب استان قزوین جزو ستادهای معین پیشرو در پی کنی، اجرای شناژ و فوندانسیون تا به امروز بوده است.

وی یادآور شد: تاکنون طی ارزیابی های به عمل آمده در منطقه گیلانغرب، در مجموع 128 روستا شامل 4 هزار و 73 واحد شهری و روستایی از نوع احداثی و 8 هزار و 792 واحد از نوع تعمیری شهری و روستایی مورد کارشناسی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در مجموع 12 هزار و 865 واحد شهری و روستایی مورد ارزیابی، کارشناسی و میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط اداره کل بنیاد مسکن قزوین بیش از 12800 واحد شهری و روستایی کرمانشاه ارزیابی شد

توسط اداره کل بنیاد مسکن قزوین بیش از 12800 واحد شهری و روستایی کرمانشاه ارزیابی شد