مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 14:502017-12-10پزشكي

"سهم درمان تامین اجتماعی" به "خزانه" می رود/تنهایی دویدن کار را به جایی نمی رساند


وزیر بهداشت با بیان اینکه معاونین درمان باید در صرفه جویی هزینه های درمان مراقب باشند تا به مردم آسیب نرسد، خطاب به معاونین درمان دانشگاه ها، - "سهم درمان تامین اجتماعی" به "خزانه" می رود/تنهایی دویدن کار را به جایی نمی رساند وزیر بهداشت با بیان اینکه معاونین درمان باید در صرفه جویی هزینه های درمان مراقب باشند تا به مردم آسیب نرسد، خطاب به معاونین درمان دانشگاه ها، گفت: در انتخاب مدیران خود دقت کنید، زیرا کار تیمی به نتیجه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: به دلیل کاستی های زیاد در ارائه خدمات در حوزه درمان و مشکلاتی که مردم داشتند، طرح تحول نظام سلامت با دستور رییس جمهور و موافقت اعضای هیات دولت در سال 93 آغاز شد.

در آن زمان تصور بر این بود که یارانه نقدی جز برای فقرا، قطع شده و به جای آن یارانه جدید که همان خدمات سلامت است، جایگزین آن شود، اما مشکل اینجاست که یارانه نقدی قطع نشد و یارانه غیرنقدی که طرح تحول سلامت بود، ایجاد شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: برخی چالش های طرح تحول سلامت از جایی شروع شد که اعتبارات طرح تحول سلامت را به پول نفت و یارانه نقدی که حذف نشد، گره زدند و در عین حال بیمه اجباری از 5 میلیون نفر به 11 میلیون نفر حرکت کرد، بدون اینکه منبعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"سهم درمان تامین اجتماعی" به "خزانه" می رود/تنهایی دویدن کار را به جایی نمی رساند

"سهم درمان تامین اجتماعی" به "خزانه" می رود/تنهایی دویدن کار را به جایی نمی رساند