مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 11:102017-12-10اقتصادي

تحویل 217 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در هشت ماهه نخست امسال 217 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 744 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیاری با بیان اینکه یکی از اقداماتی که کمیته امداد برای حمایت از مددجویان انجام می دهد، تهیه مسکن مناسب است، عنوان کرد: 217 واحد مسکونی بااعتبار یک میلیارد و 744 میلیون تومان در هشت ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه با تأمین مسکن مددجویان بی سرپناه، بیش از 80 درصد مشکلات آنان حل می شود، خاطرنشان کرد: اولویت نخست گروه های مشمول این طرح، زنان بی سرپرست دارای فرزند یتیم و مددجویان روستایی مناطق محروم و از کارافتاده ای است که مسکن مناسب ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت در بخش های مختلف و بر اساس نیاز جامعه هدف و اولویت بندی انجام شده ارائه می شود، ازود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات و همچنین بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 362 واحد مسکونی مددجویی نیز در قالب تعمیرات بهسازی شده است، خاطرنشان کرد: برای این تعداد تاکنون چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 217 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان در سال جاری

تحویل 217 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان در سال جاری