مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 21:202017-12-09بين الملل

فرار اف 22 مزاحم آمریکایی با رسیدن سوخو 35


سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید یک اف 22 آمریکایی برای جنگنده های روسیه در آسمان سوریه مزاحمت ایجاد کرده ولی با رسیدن یک جنگنده پیشرفته سوخو 35، - خلبان آمریکایی فرار را بر قرار ترجیح داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نیروی هوایی روسیه از تکرار ایجاد مانع برای جنگنده های این کشور توسط جنگنده های آمریکایی در طی عملیات ضدداعش خبر داد.

آنطور که ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده، دو فروند جنگنده سوخو-25 ارتش روسیه در ادامه پاکسازی ساحل غربی فرات از وجود عناصر باقی مانده داعش، روز 2 آذر (23 نوامبر) عازم عملیات بمباران بوده اند که به ناگاه با حضور و مزاحمت های یک فروند جنگنده اف-22 ارتش آمریکا روبرو می شوند.

جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به جنگنده های آمریکایی، عملاً آنها را مجبور به کاهش شدید و ناگهانی سرعت می کند و حتی در چند مورد، با رها کردن گلوله های آتشین مخصوص گمراه کردن موشک های حرارتی، نبرد هوایی با جنگنده های روس را شبیه سازی می کند.

وزارت دفاع روسیه صراحتاً اعلام کرده که این کار اف-22 آمریکایی، در ادامه تلاش های واشنگتن برای جلوگیری از بمباران مواضع داعش توسط روس ها بوده است.

این رویارویی در نزدیکی شهر میادین در استان دیرالزور صورت گرفته است؛ همان شهری که از مقرهای اصلی داعش بود و پس از حمله تروریستی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار اف 22 مزاحم آمریکایی با رسیدن سوخو 35

فرار اف 22 مزاحم آمریکایی با رسیدن سوخو 35