مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 13:552017-12-09اجتماعي

ماجرای خانه ای که قالیباف هرگز در آن ساکن شد


شهردار سابق تهران که برای برگرداندن زندگی به قلب تهران، تصمیم گرفت خودش در یکی از خانه های آن زندگی کند.

مانند بسیاری از تصمیماتش، زودتر از خودش پولش را جلو فرستاد؛ - خانه را خریدند و ساختند اما شهردار اثاث کشی نکرد و به آنچه برای شهروندان توصیه می کرد، عمل نکرد و این گونه بود که خانه ای چندده میلیاردی به نام خانه شهردار روی دست شهرداری ماند و حالا معاون محمدعلی نجفی می گوید این خانه را ساختمانی اداری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق با این مقدمه نوشت: شهردار مشهدی تهرانی ها در 12 سال گذشته کمی بعد از سکونت در شهرکی نظامی در منطقه 4، از فرماندهی انتظامی به شهرداری تهران رفت.

از همان ابتدا بنای تکمیل پروژه های نیمه تمام تهران را گذاشت و این گونه بود که تونل رسالت و برج میلادی که سال ها باری بر روزمره تهرانی ها شده بودند را تمام کرد.

محمدباقر قالیباف بارها در همان سال های ابتدایی مسئولیت خود از اینکه به تهران آمده و تهرانی ها را نجات داده است، حرف می زد و حتی با این جمله اش معروف است که: هیچ وقت فکر نمی کردم یک روز من از مشهد بیایم و اینها (تونل رسالت و برج میلاد) را تکمیل کنم .

قالیباف که از همان ابتدا دغدغه برابری امکانات و تأسیسات شهری برای شرق و غرب و شمال و جنوب را داشت، بارها درباره کمبودهای شرق تهران صحبت می کرد و به همین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانه ای که قالیباف هرگز در آن ساکن شد

ماجرای خانه ای که قالیباف هرگز در آن ساکن شد