مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 21:302017-12-07سياسي

ولایتی: اقدام ترامپ آخرین ضربه به حیات سیاسی آمریکا در غرب آسیا و جهان اسلام است


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ترامپ بداند که این، آخرین ضربه به حیات سیاسی ایالات متحده در غرب آسیا و جهان اسلام است و دیری نمی گذرد که هیأت حاکمه آمریکا از این اقدام پشیمان خواهد شد زیرا که خشم یک و نیم میلیارد مسلمان را علیه خویش مشتعل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی شامگاه پنجشبه 16 آذرماه در اختتامیه سی ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که با حضور جمعی از علما، اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اعلام کرد: وحدت و اخوت از آموزه های مهم دین اسلام است.

وحدت و تفرقه به عنوان یکی از عوامل موثر در اعتلا و انحتاط امت ها مطرح است.

وی ادامه داد: قرآن کریم وحدت و پیشگیری از هرگونه تفرقه و افراط را فلسفه تشریع دین و بعثبت انبیای الهی معرفی کرده و همگان را به وحدت که عامل پیشرفت و تعالی معنوی و مادی مسلمانان در ابعاد مختلف وجودی است، فرا می خواند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه با بیان اینکه در آیاتی از قرآن به مفاهیمی مبنی بر اهمیت وحدت تاکید شده است، خاطرنشان کرد: در آیه 164 سوره نساء آیه دو سوره ماعده، آیه 114 سوره نساء، آیه 142 سوره بقره و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: اقدام ترامپ آخرین ضربه به حیات سیاسی آمریکا در غرب آسیا و جهان اسلام است

ولایتی: اقدام ترامپ آخرین ضربه به حیات سیاسی آمریکا در غرب آسیا و جهان اسلام است