مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 14:552017-12-07اجتماعي

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 منتشر شد


دفترچه آزمون ارشد 97 منتشر شد " مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 97 خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز 16 آذر ماه می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز، 16 آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و در روز چهارشنبه، 22 آذرماه پایان می پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام متقاضیان ضرورت دارد طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار گرفته است و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون فوق، دوشنبه 13 آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر شده است.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 در روزهای پنج شنبه و جمعه 6 و 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 منتشر شد

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 منتشر شد