مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 11:502017-12-07بين الملل

مقاومت، تنها راهکار پیروزی فلسطین است


قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس و انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط ترامپ انگیزه ای برای افرادی می شود که در حاشیه بودند، - اما اکنون دیگر بدون هیچ بهانه ای باید به صحنه وارد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نعیم قاسم صبح روز پنجشنبه (16 آذر) در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در حاشیه سی ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد، با اشاره به نقش مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف اظهار کرد: جبهه مقاومت در عرصه های مختلف مقابل توطئه های مختلف دشمن ایستادگی می کند.

وی اضافه کرد: آرمان فلسطین و موضوع حمله به مسجدالاقصی یکی از اولویت های مورد توجه است که علمای جهان اسلام باید با وحدت خود نسبت به این مباحث حساسیت لازم را داشته باشند.

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان از شکست داعش در منطقه یاد کرد و گفت: در این کمیسیون به دنبال بررسی محورهای پنج گانه پیرامون جبهه مقاومت اسلامی هستیم تا بتوانیم در شرایط کنونی بعد از شکست داعش، شکست دیگر گروه های تروریستی و تکفیری را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای جبهه مقاومت در شرایط کنونی به خوبی قابل مشاهده است، تصریح کرد: تجربیات و امکانات را جمع کرده و در نتیجه توانسته در سال های 1993، 1996 و 2006 به پیروزی برسیم، اکنون پیروزی های جبهه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت، تنها راهکار پیروزی فلسطین است

مقاومت، تنها راهکار پیروزی فلسطین است