مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 11:012017-12-07دانش

اشرفی خبر داد راه اندازی پژوهشکده حضرت امام خمینی (ره)/تکمیل کتاب وصیت نامه امام


رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی برنامه های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را در راستای ترویج اندیشه های آن حضرت اعلام کرد.

- راه اندازی پژوهشکده حضرت امام خمینی (ره)/تکمیل کتاب وصیت نامه امام رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی برنامه های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را در راستای ترویج اندیشه های آن حضرت اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اکبر اشرفی رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه های این مرکز برای ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) دارای چند بعد است، گفت: یک بعد مهم از برنامه های ما، راه اندازی پژوهشکده حضرت امام خمینی (ره) در آینده نزدیک است که مجوز تاسیس این پژوهشکده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه صادر و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا در مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، فراخوانی مبنی بر جذب اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی تهیه شده که براساس این فراخوان، اعضای هیات علمی دانشگاه در رشته های علوم سیاسی، فلسفه و کلام، حقوق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرفی خبر داد راه اندازی پژوهشکده حضرت امام خمینی (ره)/تکمیل کتاب وصیت نامه امام

اشرفی خبر داد راه اندازی پژوهشکده حضرت امام خمینی (ره)/تکمیل کتاب وصیت نامه امام