مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 09:202017-12-07اقتصادي

بانک ملی افزایش کارمزد خدمات بانکی را کلید زد


بانک ملی ایران اعلام کرد که به زودی دریافت کارمزد 25 تومانی از برخی تراکنش های مبتنی بر کارت های بانکی این بانک (ملی کارت) را اجرایی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی، این بانک اعلام کرد که مطابق بخشنامه های صادر شده از سوی بانک مرکزی، دریافت سیستمی کارمزد را در تعدادی از خدمات خود عملیاتی خواهد کرد.

کارمزد 25 تومانی برای برخی تراکنش های مبتنی بر کارت طبق این گزارش و در مرحله اول این طرح، این کارمزد در تراکنش های مبتنی بر کارت، با کارمزد 25 تومان به زودی اعمال خواهد شد.

بر این اساس، تراکنش های منتخب مبتنی بر کارت (ملی کارت) که از طریق خودپرداز، سامانه سبا، همراه بانک، کیوسک، تلفن بانک و سامانه بام انجام شود، مشمول دریافت این کارمزد خواهند بود.

بام، سبا، تلفن بانک و همراه بانک ملی مشمول کارمزد می شود طبق این اعلامیه ، قرار است تراکنش های کارت به کارت (ملی به ملی)، کارت به حساب، پرداخت قبض، خرید شارژ و اعلام مانده از طریق درگاه خودپرداز مشمول کارمزد شود.

در خصوص درگاه های سبا، همراه بانک ملی، تلفن بانک و سامانه بام نیز، کارمزد یادشده به پرداخت قبض کارتی و خرید شارژ، تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملی افزایش کارمزد خدمات بانکی را کلید زد

بانک ملی افزایش کارمزد خدمات بانکی را کلید زد