مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 12:512017-12-06پزشكي

کارشناس بهداشت مواد غذایی: مسمومیت و آلرژی با مواد شوینده را جدی بگیرید


کارشناس بهداشت مواد غذایی هشدار داد:استفاده مداوم از مواد شوینده و پاک کننده ها ازقبیل جرم گیرها و مواد سفیدکننده، سوزش دائم چشم، آلرژی و حتی احتمال بروز سرطان را در زنان خانه دار افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، حسین عبدالعزیزی کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: مهم ترین عامل بروز آسیب های تنفسی، به کارگیری مواد شوینده و جرم گیرها در غلظت بالا و نیز استفاده از آب داغ حین شست وشو است که تبخیر این مواد را افزایش می دهد.

وی افزود: استفاده از ماسک هنگام مصرف شوینده های شیمیایی، وجود هواکش، بازگذاشتن پنجره ها و خارج شدن از محل حمام یا سرویس بهداشتی بعد از ریختن موادشوینده به مدت 10 تا 20 دقیقه و مراجعه دوباره جهت شست وشو می تواند تا حد زیادی از بروز عوارض جلوگیری کند.

عبدالعزیزی در ادامه عنوان کرد: از آنجا که بیشتر مواد شوینده از PH استاندارد برخوردار نیستند و موجب تحریکات پوستی می شوند، باید هنگام استفاده از این مواد از دستکش استفاده کرد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a2o08e نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس بهداشت مواد غذایی: مسمومیت و آلرژی با مواد شوینده را جدی بگیرید

کارشناس بهداشت مواد غذایی: مسمومیت و آلرژی با مواد شوینده را جدی بگیرید