مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 09:402017-12-06سياسي

تفویض اختیار به استان ها در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است


دومین نشست شورای هماهنگی استان فارس با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در این جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مشترک و ارتباط سیستماتیک با مجامع تأثیرگذار بر سازمان تامین اجتماعی یکی از وظایف اصلی شورای هماهنگی استان ها و استفاده از پیشنهادهای سازنده استانها در پیشبرد اهداف سازمان، از دیگر مزایای تشکیل شورای هماهنگی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح تفویض اختیار به مدیران استانی طرح بزرگی است که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و گام های اولیه برداشته می شود.

وی با بیان اینکه امور اجرایی باید در استان ها انجام شود، گفت: تمرکز ستاد باید بر نظارت و برنامه ریزی های کلان باشد و با انجام تفویض اختیار امور اجرایی به استان ها، بحث نظارتی استان تقویت می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس نیز در این جلسه ضمن اشاره به هماهنگی مناسب بین اعضای شورای هماهنگی استان فارس گفت: رفع کمبود فضای درمانی به عنوان یکی از نیازهای استان در دستور کار است.

دکتر اکبر امیری گفت: 30 درصد از تخت های بستری درمان فارس به بیمه شدگان استان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و به علت کمبود فضا، ساختمان بیمه و درمان در چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار به استان ها در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است

تفویض اختیار به استان ها در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است