مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 15:452017-12-05دانش

دکتر خاکی صدیق در ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر ابقا شد


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز سه شنبه در حکمی، دکتر علی خاکی صدیق را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ابقا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم انتصاب دکتر خاکی صدیق آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده ای که تاکنون داشته اید، براساس تبصره 1 ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ادامه همکاری جناب عالی در سمت ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به مدت 4 چهار سال موافقت می شود.

وزیر علوم، در بخشی دیگر از این حکم انتصاب آورده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان، و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی در این حکم تاکید کرده است: ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانون مندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر خاکی صدیق در ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر ابقا شد

دکتر خاکی صدیق در ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر ابقا شد